Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Satsa på mw3?

Postat av Alwaystiim den 10 November 2011, 11:07
15 kommentarer · 235 träffar
jag har suttit tänk många gånger varför infinity wards satsar på sina spel. jag menar mw3 är ute nu, varför sätter dom nu inte sig och börjar satsa på detta så mw3 kanske kan bli riktigt stort och nya maps och sånt. för om 2 år kommer det säkert ett mw4, men om dom bara hade kunnat satsa på mw3 nu hade de varit mycket roligare tycker jag. jag har hört att dom typ har ett kontrakt för dom som gjorde black ops vill också vara med eller nåt sånt. men om dom bara på något sätt kunde sätta ner foten och säga att dom ville satsa på mw3 nu. göra map packs, dlc och kanske få de vidare till e-sport. dom kanske bara tänker på pengar för jag tror säkert dom får mycket pengar på det sättet dom kännar nu. men JAG hade iaf blivit glad om dom hade sakt att nu satsar vi på mw3 och om typ 4-5 år kommer nästa men det är IMO vad tycker ni ?
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar