1
Skolan, Knasigt läge.
Postat av krippafofan den 8 November 2011, 15:20
27 kommentarer · 212 träffar
Idag fick vi tillbaka våra spanskaprov, och jag och min kamrat som satt brevid fick stanna kvar,
Läraren sa då att våra prov var väldigt lika, att enbart vi hade fel på 2 saker som ingen annan hade, att vi hade formulerat vissa meningar på samma sätt som ingen annan hade osv.
EDIT:
Klarade mig undan, hon nämnde inte något om det idag..
Undrar varför dock.
Grejen är att vi har fuskat lite sådära, inget överdrivet, bara hjälpt varandra. Men hon har inga bevis på att vi har fuskat, vi båda fick dock vg+ på provena och jag klarar det helt ensam utan problem också.
Men nu har ju läraren fått för sig massa skit och blev jätte besviken osv.
Imon är det nästa spanska lektion och undrar vad jag borde komma med för att komma undan? Hon har ju direkt inga konkreta bevis på att vi fuskade. Hon tror alltså att vi har fuskat.
kan hon kräva omprov etc?
Vi går i 9an.
Läraren sa då att våra prov var väldigt lika, att enbart vi hade fel på 2 saker som ingen annan hade, att vi hade formulerat vissa meningar på samma sätt som ingen annan hade osv.
EDIT:
Klarade mig undan, hon nämnde inte något om det idag..
Undrar varför dock.
Grejen är att vi har fuskat lite sådära, inget överdrivet, bara hjälpt varandra. Men hon har inga bevis på att vi har fuskat, vi båda fick dock vg+ på provena och jag klarar det helt ensam utan problem också.
Men nu har ju läraren fått för sig massa skit och blev jätte besviken osv.
Imon är det nästa spanska lektion och undrar vad jag borde komma med för att komma undan? Hon har ju direkt inga konkreta bevis på att vi fuskade. Hon tror alltså att vi har fuskat.
kan hon kräva omprov etc?
Vi går i 9an.