Bra grafikkort till bra pris
Hallo!
Har precis införskaffat mig bf3 till datorn och den vill inte dra igång spelet. Kom fram till att det är mitt grafikkort som måste bytas ut. Frågar därför här om det är nån som kan rekommendera ett bra grafikkort för en okej peng som orkar driva bf3 bra?
specs:
Grafikkort: ATI Radeon HD 2900 PRO
Procsessor: Intel core 2 Duo E6850 3.00GHz
Minne: 4GB
Operativ system vista.
Inget att hänga i julgranen men känns som grafikkortet är första prio sen får resten bytas för hand.
tack på förhand!
"Regeln finns till för att förhindra en förskönande bild av droger och för att inte tillgängliggöra skadlig information om användandet av droger."
Hoppas det är svaret på din fråga. Vill du fortsätta att diskutera det, så får du skicka ett meddelande till mig eller någon administratör.
Alltså man blir mer ''korkad'' osv om man använder droger istället för alkohol.
koffein är en drog..
medeciner och allt sånt som ofta är droger, ska dom också bort?
tycker det är en idiotisk regel
ähh fragbite suger
Nu finns det så mycket traditioner som bygger på alkohol, därför kommer det aldrig att bli narkotikaklassas.
Och varför säger folk att du kan bli beroende av det? Bara ifall du har dåligt psyke iofs.
Du skulle lika gärna kunna bli beroende av cheeseburgers, ska vi förbjuda cheeseburgers för det?
Legalisera, reglera, kontrollera
(Jag har inte druckit på ~5 år, jag mår mycket bra)
pundare = amfetaminist
Ingenting annat.
LEGALIZE :D
puff puff, that's all i'm sayin..
Färre dödsfall, moraliskt och etiskt korrekt, renare och bättre droger.
(Kommentaren från xxx har blivit censurerad av Fragbite för att den strider mot samhällets ideal.)
1. Hur menar du "kritilala nivåer"?
2. Blir för mycket för staten och hålla koll på varje jävla person och hur han/hon drogar.
3. Varför inte legalisera allt och sätta resuserna på våldsbrott och ekonomisk brottslighet istället?