Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt nya liv.

Postat av blåfågel xolerz den 7 November 2011, 02:27
14 kommentarer · 277 träffar
Tjenare fraggen, tänkte skriva om ett botemedel mot ångest, depression och ilska. Har du sådana problem, gör som jag gjorde.

Hade blivit dumpad av bruden på grund av att jag hade sagt massa saker i alkoholdeltagande tillstånd, hade sagt saker om vad vi gjort, och varit allmänt skitig mot henne i flera veckor, såsom att vilja sitta på datorn istället för att vara med henne, svarade inte på mess, msn, samtalen, nej.

Gjorde inte detta för att jag tyckte att det var så mycket roligare, utan att mina kompisar inte gillade henne. (vill att ni skall veta att jag älskar denna tjejen, väldigt mycket)

Så en dag fick jag för mig, varför inte skriva ett brev? Kanske en dikt, eller något sånt skit, sket hur som haver i det.

Drog med ett par polare till stan, sedan såg jag tjejen, gå i hand, med en som jag inte riktigt visste vem det var (Måste även som tidigare nämnt upplysa om att jag hade aggressionsproblem ps. Notera _HADE_) Fast just idag, just idag visste jag att våld inte skulle hjälpa, nej, visste exakt vad jag skulle göra, jag skulle åka hem, skriva ett brev, skriva hur mycket hon betyder och ge de i hennes skåp.

Körde hem med min moped, skrev, sov, drog till skolan, kom hem, skrev, osvosv. Tillslut var jag klar med min dikt. Som säkert hade tagit åt 30 A4. Men min dikt som bestod av ett ord, var mitt livsverk, min upplaga av kärlek. Tänker inte nämna vad ordet var, ni kan få gissa, allihopa, ett ord.

Drog till skolan, nöjd och belåten. lappen i fickan. Går till hennes skåp, sätter in lappen mellan springorna. Går tillbaka, nu är vi i 3ornas korridor, jag som gick i 1an på den tiden så var det lite konstigt. Såklart så måste jag möta hon, med tre andra av hennes tjejkompisar, som tittar bitchigt på mig, kände mig 160 lång, fast jag var säkert huvudet längre än de flesta.

Kör hem, sätter mig vid datorn, loggar in på msn, då jag får detta meddelande: Jag älskar dig, jag älskar dig Niclas.

Sedan den dagen, någon gång runt 07, så har jag skrivit poesi varje dag, förstås mycket hemligt, men kärleksfullt.

Är jag arg, skriver jag en dikt till mig själv, som kan handla om pappa, mig, en sax, tven, kanske min granne. Ja, Vad Som Helst.

Poesi har hjälpt mig mycket, höjde betygena i de flesta ämnen, fick starkare hjärna, och ett större hjärta.

pz fb
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..