1
gå eller springa?
Postat av InZanElvl den 7 November 2011, 01:36
13 kommentarer · 159 träffar
Tjenare! Det är såhär att jag har ett konstigt problem. Jag är 15 år, 162cm, och väger 50kg.. Ändå ser jag rätt tjock ut i ansiktet och har en del fett på magen? Mitt bmi är ganska lågt.
Borde jag ut å spring/gå för att få bort fettet på magen? Notera att jag absolut intr vill gå ner i vikt, utan bara få bort fettet och reducera min totala mängd fett på kroppen. Hur borde jag gå tillväga?
Jag ska även träna på gym 2-3 gånger i veckan för att bygga muskler, då jag gärna vill ha stora armar/sixpack.
Så, vad är bäst för att förbränna fett? Gå, springa eller är det skitsamma?
Varför ser jag rätt tjock ut men ändå väger så lite?
Har ni några förslag på bra maskiner på gymmet för att träna överkroppen, eller har träningsscheman så uppskattas detta mycket (:
Disk: Borde man träna och tänka på sin kropp?
Borde jag ut å spring/gå för att få bort fettet på magen? Notera att jag absolut intr vill gå ner i vikt, utan bara få bort fettet och reducera min totala mängd fett på kroppen. Hur borde jag gå tillväga?
Jag ska även träna på gym 2-3 gånger i veckan för att bygga muskler, då jag gärna vill ha stora armar/sixpack.
Så, vad är bäst för att förbränna fett? Gå, springa eller är det skitsamma?
Varför ser jag rätt tjock ut men ändå väger så lite?
Har ni några förslag på bra maskiner på gymmet för att träna överkroppen, eller har träningsscheman så uppskattas detta mycket (:
Disk: Borde man träna och tänka på sin kropp?
För att bränna fett, vad är bäst?
25 personer har röstat