Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Festen vart katastrof !

Postat av Moseby den 6 November 2011, 04:07
39 kommentarer · 240 träffar
tjenare alla fragbiters...
Jag är inte på så bra humör och varför tänker jag berätta i denna tråd..

I ca ett år så har jag gillat en tjej som går i samma klass som mig och vi har snackat lite då och då på raster och lite grann på facebook men aldrig något mer avancerade konversationer. Vi går inte direkt i samma klass utan hon är ett år äldre en mig. Men hon har skickat lite hjärtan då och då och sagt att hon gillat mig och så. Senast i torsdags så pratade vi med varandra på facebook och jag frågade om hon ville träffas dagen efter på kvällen, alltså fredag kväll. Hon sa: nej jag har inte tid ska på fest. jag sa okej och tänkte inte mer på det men en stund senare så började jag att tänka på om jag också kanske skulle gå på den där festen så kanske vi skulle dansa eller så.

Jag skriver till henne och frågar vart festen är och när den är. Hon svarar med tid och plats och undrar varför jag ville veta det. Jag sa bara att jag undrade och efter det så ringer jag några polare som jag bjuder med på festen. Dem svarar naturligtvis ja och vi träffas senare den kvällen för att bestämma när vi ska dit och vad vi ska göra under och efter festen.

Vi bestämde att vi skulle dit vid 21:00 ( Festen började 20:00 ). Vi skulle göra llite vad vi ville och sedan skulle vi träffas utanför lokalen vid 01.00 tiden och sedan gå hem till mig och bara chilla och mina 2 kompisar skulle spendera natten hos mig eftersom att man inte orkar ta bussen hem så sent. Men om man kanske har träffat på någon som jag hoppas jag gör så kanske man inte kan träffas utanför lokalen vid 01.00 menmen det var så vi hade planerat.

Dagen efter så kommer mina polare hem till mig vid ... 18.00 tiden kanske, något sånt. När dem hade anlänt till mitt hem så har dem med sig en pizza med något som såg ut som köttfärs och fefferoni (stavning ). vi sätter oss vid soffan i vardagsrummet och bara zappade runt lite på Tvn och käkade pizza tills klockan var 19.30 och vi började byta om och fixa oss tills vi skulle gå iväg mot festen. ungefär vid 10 över 8 så var vi klara och vi tog några öl från kylskåpet och satte oss vid Tvn tills klockan var ca. halv 9 och vi börjar gå mot festen.

När vi kommer fram till festen och går in genom dörrarna så får jag direkt syn på den där tjejen som jag gillar och hon är anledningen till att jag gick till den här festen ( som t om. berättade om festen ).

Mina polare försvinner någonstans på dansgolvet medans jag går fram till tjejen som jag gillar som sitter vid baren och dricker något som liknar en martini men det spelar ingen roll. Jag sätter mig bredvid henne och pickar henne på axeln. Hon vänder sig om och får en överraskande min. Vi hälsar på varandra och hon kramar om mig. Jag säger något i stil med: Detta hade du inte väntat dig.

Vi sitter och småpratar lite i några mimuter och drar sedan ut på dansgolvet och festar loss. Hon verkar ha en trevlig stund men det går inte att se så mycket när man hoppar runt och dansar. Efter några minuters dansande så går vi och sätter oss vid baren igen och tar en drink. Vi småpratar lite igen och jag börjar känna en konstig känsla i magen, jag ignorerar det och vi fortästter att prata men så småningom så börjar jag känna att jag verkligen måste gå på toa. Det måste vara något samband med pizzan vi åt tidigare den kvällen.

Jag tar upp mobilen och läser ett gammalt sms så det ska se ut som att jag nyss fått ett. När jag "läst mitt sms" så säger jag till henne att jag måste gå iväg och fixa en sak, jag går iväg en bit bort tllls hon är utom synhåll och jag letar reda på en toalett. Jag börjar känna att det verkligen rycker i magen och letar reda på en anställd på festen och frågar henne om vart det finns en toalett. Hon hänvisar mig runt hörnet och till den toaletten så var det faktiskt ingen kö alls. Jag passar på och hastar mig in i toaletten, drar ner mina byxor & kalsonger och... aa slappnar av lite. Jag börjar känna att det luktar och tänker att jag kanske borde gör mig klar och gå iväg.

Detta kommer ni inte att tro men jag hade glömt att låsa dörren och ni kan ju gissa vem som öppnade :/ ... Ja .. det var tjejen som jag gillade som öppnade dörren och fick en chockande blick! ! Jag visste inte vad ja skulle göra så jag bara satt där helt fryst och kollar mot henne. Hon rynkar på näsan och slänger hastigt igen dörren. Jag KUNDE inte TRO DET. Det var verkligen HON som hade öppnat dörren när jag satt på toan och klämnde lite !!! Jag bara satt där och tänkte: Det här är slutet. Vad ska ja ta mig till . Det kan inte vara sant ! .

Efter ett antal tankar i mitt huvud och en lång stund skam så börjar jag göra mig klar för att gå. När jag öppnar dörren och hastigt stänger den efter mig så försöker jag att leta reda på mina polare. Klockan var kanske bara kvart över 11 eller något sånt. Jag hittar en av mina polare men inte den andra, han har säkert försvunnit någonstans med en tjej tänkte jag. Jag tvingar min kompis att följa mig hem och på utvägen av festen så ser jag henne.

När hon ser mig komma så vänder hon ryggen till och några av hennes vänner ser ut att börja fnittra. Alla mina tankar flyger om kring i mitt huvud och jag orkar inte tänka. Jag hasar framåt med min kompis tätt efter och tillslut är vi ute. Jag ringer en taxi som får komma och hämta oss och köra oss hem till mig. I taxin så känns det som att jag inte orkade leva mer. Detta var slutet på mitt liv. Detta var mitt öde. Tjejen som jag gillade hade kommit in i på toan när jag sket.

När taxin var framme stod mätaren på ca.258kr, jag hade bara 240kr på mitt kort och taxichauffören ville ha allting på samma gång. Det vill säga antingen 258kr från ett kort eller 258kr direkt kontakt. Så min kompis vill betala taxin men han vart inte så sur endå .
Vi kommer in i lägenheten och jag lägger mig i soffan och tänker på allt och ingenting. Min kompis undrar vad det är för fel och jag berättar allting. Han skrattar först lite grann men inser därefter att detta inte var någon kul situation.

Det har nu gått någon dag och jag har suttit inlåst på mitt rum och inte gjort någonting alls. Jag vet inte vad jag ska göra och jag kan inte säga något till mina föräldrar eller andra vänner, det skulle bara vara en riktig skämmig katastrof. Så det jag gör nu är att fråga er. Vad ska ja göra ? Är det kört ? Borde jag byta skola ? jag vänder mig till er eftersom att ni inte vet vem jag är och ni är helt anonyma för mig och jag för er.

Snälla hjälp mig . ge tips, vad ska jag göra ? Det känns som om att mitt liv är helt förstört för alla framtid.

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..