1
Dator fel och film sökande
Postat av r0za den 5 November 2011, 19:59
2 kommentarer · 50 träffar
Det är så här att min dator har nu efter 3 år lagt av! Jag vet inte vad det är för fel men jag tänte beskriva så bra jag kan och förhoppningsvis är det någon här inne som har varit med om samma sak eller vet hur man kan hantera detta problem. Problemet: När jag startar datorn så börjar den pipa, den piper i ungefär 15 sekunder och sedan slutar den att pipa i ungefär 10 sekunder, sedan börjar den om. Sedan så verkar det som om datorn inte ger signaler till skärmen heller, skärmen fungerar men det visas ingen bild. Någon som har haft detta problem ?
Söker även en film : Filmen börjar med att det är något slags krig, ryssland kanske eller dylikt. Det är en kille som får tag i något vapen som han skjuter alla med och blir typ känd i sitt land för att vara en sådan säker sniperskytt. Filmen slutar typ med att han och en annan kille möter varandra flera gånger i sniperdueller och till slut vinner denna kille. Han bangar även någon tjej bland massa andra personer.
lite krångligt kanske men jag hoppas att någon fattar vilken film jag menar!
Tack på förhand och jag bjuder på stavfel!
Söker även en film : Filmen börjar med att det är något slags krig, ryssland kanske eller dylikt. Det är en kille som får tag i något vapen som han skjuter alla med och blir typ känd i sitt land för att vara en sådan säker sniperskytt. Filmen slutar typ med att han och en annan kille möter varandra flera gånger i sniperdueller och till slut vinner denna kille. Han bangar även någon tjej bland massa andra personer.
lite krångligt kanske men jag hoppas att någon fattar vilken film jag menar!
Tack på förhand och jag bjuder på stavfel!