Tja fragbite, det är såhär att jag laddade ner ett bhopscript till css och startade det. Men när jag startade det så kom det upp att jag skulle installera teamviewer så jag tänkte inte mera på det för jag trodde bara han hade gjort nått failat virus
Men sen när jag skulle spela så tabbar cs ner hela tiden och det kommer upp en liten sak som om man skulle uppna ett program med nått kugghjul på.
Print:
http://data.fuskbugg.se/skalma n02/b31385d4_Virus.png
Fast det kommer upp i några hundradelar så den höll på att gå bort när tog printen.
Är det bara ett störvirus eller? Keylogger?
Sen kom jag på att jag sökte igenom datorn efter virus och det bhopscriptet kom upp, så det tog bort det och det störande skiten kom inte upp igen.
Fast när jag startade om datorn så var det tillbaka :/
Så ska jag köra mitt antivirus att söka igenom datorn före uppstart eller? För jag vill hällst inte formatera osv..
Förlåt för särskrivning osv, men hoppas någon där ute kan veta vad det är.
Edit: saken på bilden är nere på programbaren för er spm inte hitta :P
Obs: det kommer upp varenda minut, samma sekund.
Skrivet med min Android-mobil
#1 hur förväntar du att han ska kunna hitta en keylogger/rat som har injekteras redan, kanse den har delats sig med explorer.exe, kanse den sitter i registret, kanse den sitter i windows filerna?... dum
#0 annars kör run -> msconfig o kolla startup filerna och ta bort allting du ej känner igen.
#1, men det är det om jag söker igenom datorn nu så kommer det ju inte upp något
#2 isf är det en jävligt dålig keylogger som man ser :P
Edit: nu vart hela skärmen svart och sen blev den grå och det var ett alternativ att jag skulle återgå (alltså till det jag höll på med) sen stod det typ att något höll på med systeminställningar :/ aldrig kommit upp förut
Edit: #3 det kollade startup och det stod att teamviewer var igång osv :P får se om det är nått med det för jag har inte det igång och det kom ju upp när jag startade viruset.