Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp att hitta ett spel!

Postat av Raiden16 den 31 Oktober 2011, 00:41
18 kommentarer · 224 träffar
Såhär är det, när jag vaknade i morse så fick jag helt plötsligt minnen från ett spel jag lirade på datan när jag var 8-10 år kanske, det är ett rpg spel där man hittar fler kompanjoner ju längre in i spelet man kommer.. för er som spelat HoN eller wc3 så är kameran så, att man flyttar runt med musen och så markerar man sina gubbar för att attackera eller gå, och det är små porträtt på gubbarna längst ner på skärmen, bara det att i det här spelet så gör dom konstiga miner när dom tar skada. det är inga skjutvapen, det är medeltid, alltså svärd osv..

det ända jag kommer ihåg är att main gubben ( tror jag ) har blont hår och börjar med en sorts kniv.. och han ser nästan ut som Akilles i filmen Troja, jag har för mig att dom är rätt så lika.. men annars så har dom samma frisyr, det är jag säker på. Även när man klickar vart gubbarna ska gå bli det markerat med små vägstreck efter vägen dom springer (tror jag), om ni förstår hur jag menar :s

snälla hjälp mig! jag kommer ihåg att det är ett jätte roligt spel!
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..