Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Låt som verkligen fått er att tänka till

Postat av semiCoulomb den 28 Oktober 2011, 23:10
32 kommentarer · 287 träffar
Tjenare!

Tittade på filmen "Hur många lingon finns det i världen?", tycker det är så jäkla taskigt av folk som trackar andra p.g.a att de ser annorlunda ut.

När en person i filmen dog så började dem sjunga en låt i en kyrka, här är den: http://www.youtube.com/watch?v =7mFYW3g4QO0

Denna låt fick mig verkligen att fälla en tår, jag började tänka på hur underbart livet verkligen är och hur underbar tur jag har att den jag älskar verkligen älskar mig.

Så mina kära Fragbiteare, var glada och var glada över att ni är vid liv, det är helt underbart skönt hur livet får en att brytas ner och sedan hur snabbt det kan vända sig igen.

Jag har själv varit med om motgångar i mitt liv och jag måste erkänna att under en tid i mitt liv så hade jag det väldigt svårt då jag var väldigt deprimerad hela tiden och trodde aldrig jag skulle få uppleva kärleken själv, men nu, ett par månader senare har jag äntligen hittat min kärlek och vi har snart varit tillsammans i 6 månader.

Hon är den mest underbara tjej som jag någonsin träffat och hon är så underbar. Vet inte hur jag kom in på mitt liv men ni som har det svårt just nu, tänk på alla goda tider ni haft i erat liv och det kommer ändra sig tillslut, när man väl nått botten, då kommer man att bli precis lika stark igen.

Här är ännu en låt som bevisar att man skall vara stark i sitt liv och ta motgångarna med högt huvud och bara försöka igen: http://www.youtube.com/watch?v =nQY4dIxY1H4&ob=av3e

Ha det bra alla Fragbiteare och jag hoppas ni alla får en bra dag och har ett underbart liv.
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..