Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator eller tangentbordet problem

Postat av Jokerswe den 28 Oktober 2011, 15:17
0 kommentarer · 175 träffar
Tjenare fragbite. Kom hem nyligen och var sugen på att ladda ner de första avsnitten av The Walking Dead Season 2. När jag plötsligt noterade att datorn eller tagentbordet som strular. Ska köra det enkelt.

Det går inte att använda saker som Ctrl - T för ny flik osv. Ibland går det att skriva. Men då fungerar inte mellanslag. Ibland så fungerar inte tangentbordet överhuvudtaget. Utan om jag skriver något så öppnas flikar åt höger och vänster. små verktygsfönster och dyliknande. När jag trycker shift 4 gånger så blir det två små F bokstäver och två stora.

Kopplade även ur tangentbordet. Men när jag klickar på nyligen öppnade. Typ Facebook och dylikt så vill datorn ladda hem sidan. Måste då högerklicka och öppna i ny flik för att få komma dit jag vill.

Jag har testat att starta om datorn. Koppla ut och in tangentbordet. Kollat i kontrollpanelen. Samt gjort en systemåterställning. Men inget av det fungerar. Har dock inte testat att byta tangentbordet då jag slängt alla gamla PC-tangentbord då jag mest kör Adobe i Mac. Men vill få min PC att fungera.

Därför undrar jag om det är någon keycommand som jag har kommit åt eller kan det vara något strul med virus?
Jag är rätt prydlig av mig och tankar inte hem onödiga saker eller dylikt.

Ha en skön hjälp, lösningar uppskattas!

MVH

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..