Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förhör för misshandel

Postat av Xime den 27 Oktober 2011, 18:31
14 kommentarer · 827 träffar
Hej! Jag blev i somras misshandlad när jag var på väg hem från krogen, jag ringde då polisen och det gjordes en polisanmälan. Idag ringde polisen mig och ville förhöra mig på direkten. Anledningen till att det blev per telefon är för att misshandeln skedde i ett annat län. Hur som helst berättade jag vad som hände och han läste upp vad han hade skrivit och jag var nöjd med det han läste upp. Han bad mig ringa brottsoffermyndigheten för att få hjälp med att bestämma summa på ersättningen jag vill ha av gärningsmannen. Han ska ringa igen imorgon.

Nu i efterhand känner jag att jag glömde nämna en sak, nämligen att jag några veckor efter händelsen sov väldigt dåligt och hamnade i någon slags sov-paralys som var ungefär som en mardröm men den varade max ett par minuter och som jag alltid vaknade efter. Jag såg även sjuka figurer osv. när jag blundade.

Nu till frågan: är det lönt att berätta detta för polisen eller kommer de se det som oseriöst och att jag hittar på för att få mer pengar?
Värt att notera är att jag var väldigt osäker under hela förhöret och velade som bara den.

Vet att jag är värdelös på att beskriva och förklara saker men fråga på om det är något! :)

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..