1
Gym, mat
Postat av JaacKKe den 26 Oktober 2011, 17:53
11 kommentarer · 200 träffar
Tjenare!
Tänkte bara höra hur viktigt det egentligen är att äta rätt mängd? Alltså om jag bara äter som ett djur (av rätt kost dvs) så borde det väl inte spela en så stor roll?
Tänkte mest på alla spekulationer om hur mycket protein osv per måltid man måste inta.
Är enormt oerfaren när det gäller att bygga muskler och käka rätt. Nu vet jag förvisso vad jag ska stoppa i mig men, vilka marginaler ska jag ta hänsyn till när jag äter?
Är det så att jag bara får äta en viss mängd mat per dag?
Kan jag trycka i mig hur mycket som helst?
För / nackdelar med att äta "för mycket"?
Jag är som sagt väldigt oerfaren när det gäller kost och träning. Alla typer av tips och annat ni ger mig uppskattas.
Ålder: 18
Vikt: 67kg
Längd: 183 cm
Kan för övrigt säga att jag vet vad jag ska äta, är bara osäker på mängden.
/mvh Jacke
Tänkte bara höra hur viktigt det egentligen är att äta rätt mängd? Alltså om jag bara äter som ett djur (av rätt kost dvs) så borde det väl inte spela en så stor roll?
Tänkte mest på alla spekulationer om hur mycket protein osv per måltid man måste inta.
Är enormt oerfaren när det gäller att bygga muskler och käka rätt. Nu vet jag förvisso vad jag ska stoppa i mig men, vilka marginaler ska jag ta hänsyn till när jag äter?
Är det så att jag bara får äta en viss mängd mat per dag?
Kan jag trycka i mig hur mycket som helst?
För / nackdelar med att äta "för mycket"?
Jag är som sagt väldigt oerfaren när det gäller kost och träning. Alla typer av tips och annat ni ger mig uppskattas.
Ålder: 18
Vikt: 67kg
Längd: 183 cm
Kan för övrigt säga att jag vet vad jag ska äta, är bara osäker på mängden.
/mvh Jacke