1
jobbigt läge
Postat av Ford Prefect den 26 Oktober 2011, 16:51
8 kommentarer · 270 träffar
Skulle testa en keylogger på min andra dator. Fixade så att loggarna skulle skickas till min epost adress på dator1. så testade jag och sedan loggade jag in må mailen på dator 2 ist för dator 1. Allt funkade prima tills jag skulle checka mailen tidigare på kvällen. Då stog det att någon har använt bla bla för att skicka spam mail osv. Lås upp mailen genom att logga in på dator2. Men när jag loggar in på dator 2 så kommer det upp samma sak.
hur fixar man det ?
så här står det:
Ditt konto har spärrats
Varför visas det här?
Någon kan ha använt ditt konto för att skicka en stor mängd skräppost (eller för att göra något annat som bryter mot Tjänstvillkor för Windows Live).
Vi finns här för att hjälpa dig att få tillbaka ditt konto.
Vad behöver du göra?
Kontakta kundsupporten. Vi hjälper dig att låsa upp ditt konto och att göra det mer säkert.
Tips! Du kan även häva blockeringen av ditt konto genom att logga in från en dator som du registrerade för Windows Live (MINSAMSUNG).
Vi har rensat dina kontoinställningar
Kunder hamnar ofta här eftersom någon annan har tillgång till ditt konto och använder det utan din vetskap för att skicka skräppost. För att skydda dig och dina kontakter har vi tagit bort alla Hotmail-frånvaromeddelanden och länkade konton som du kan ha haft
hur fixar man det ?
så här står det:
Ditt konto har spärrats
Varför visas det här?
Någon kan ha använt ditt konto för att skicka en stor mängd skräppost (eller för att göra något annat som bryter mot Tjänstvillkor för Windows Live).
Vi finns här för att hjälpa dig att få tillbaka ditt konto.
Vad behöver du göra?
Kontakta kundsupporten. Vi hjälper dig att låsa upp ditt konto och att göra det mer säkert.
Tips! Du kan även häva blockeringen av ditt konto genom att logga in från en dator som du registrerade för Windows Live (MINSAMSUNG).
Vi har rensat dina kontoinställningar
Kunder hamnar ofta här eftersom någon annan har tillgång till ditt konto och använder det utan din vetskap för att skicka skräppost. För att skydda dig och dina kontakter har vi tagit bort alla Hotmail-frånvaromeddelanden och länkade konton som du kan ha haft