Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börjat gymma!!

Postat av Låst konto 244092 den 25 Oktober 2011, 14:27
5 kommentarer · 344 träffar
Har länge velat gymma och fixa lite muskler. Gå upp i vikt osv.

Så har börjat ta tag i mitt liv och börjat gymma. Läst igenom mycket här på fragbite. Men dom flesta tränar fett ofta? Och delar upp det helt fucked ( enligt mig)

Själv har jag schema av min personliga tränare man får på gym1 jag går på. Då man tränar 3 dagar i veckan. I cirka 1h. OCh kör en mix av de. armar, ben, rygg, mage, vader, sidan av magen etc. På Olika maskiner. Man pumpar 3x10 med olika vikter. Sen höjer man när man blir starkare!

Så vad är skillanden? Är förövrigt noob på allt om gym och kost. Men att dela de så här verkar bara vara wierd.

Måndag - ben

tisdag - armar

onsdag - mage

osv osv.

Liksom man får väl muskler genom att pumpa 3x10 Så man kämpar den den sista omgången.

Så vad är skillanden? Är det schemat jag har bra för att träna muskler och bygga snabbt? Ger det mycket? Istället får att träna armar 1 dag och mage 1 dag. Tränar allting på 1 dag.

Varför kör man massa med hantlar och skit när de finns maskiner? Varför delar man upp det? Varför kan man inte göra som mig? Kom med era hetaste tips och vad som är bäst för att bygga dom extra musklerna så snabbt som möjligt. Att man ser resultat efter 3 månader. Hyfsat.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..