Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hämnden: Jag vann

Postat av nounce den 25 Oktober 2011, 11:43
10 kommentarer · 170 träffar
Hej Fragbite.

Jag vill nu dela med mig av min historia om hur jag tog hämnd på min mobbare, jag börjar med att berätta hur det hela började.

När jag skulle gå till skolan för första gången, när jag började 1an alltså. Så träffade jag på en mycket hemsk människa som skulle följa med mig ända tills högstadiet. Denna person är inte utav svenskt ursprung. Han har förstört hela mitt liv genom mobbning och misshandel.

Under de tre första åren i skolan så handlade det mest om fula ord och mindre misshandel, men i mellanstadiet så utvecklades misshandeln till våldtäkt. Han följde efter mig en dag efter skolan när jag gick hemifrån. Jag vart mycket nervös när jag såg han bakom mig och han började gå snabbare och snabbare, han sprang tillslut och då började jag också springa. Eftersom han har spelat fotboll hela livet så springer han mycket fortare än mig då jag mest sitter hemma och har tråkigt. Efter ett tag så var han ifatt mig, han slängde ner mig på marken och började tafsa på mig. Notera att det här var kanske runt 15:00 tiden. Han tog sedan av sig sina jeans och förde in sin penis i min anal. Detta höll på i några minuter och jag låg och grät hela tiden. När han var klar så sa han:

"Jag vet vart du bor, imorgon kommer jag hem till dig."

Jag började planera att jag skulle ta hämnd på honom den dagen, när jag hörde honom ringa på min dörr så tog fram ett basebollträ och höll den bakom ryggen. Jag öppnade dörren och såg honom stå där och log. Jag tog fram basebollträet och matade slag mot hans ansikte, jag såg blodet rinna överallt ifrån och jag började skratta när jag såg honom lida. Jag slog honom sedan i magen flera gånger tills han sa att han inte kunde andas. Jag lät honom ligga där i några minuter, sedan så släpade jag

honom därifrån och la honom i en buske lite längre bort. Sedan sa jag att om han rör mig EN GÅNG TILL! Så ska jag knulla hans hela familj.

Tack för att jag fick dela mig av detta.

Jag vill gärna att ni ska dela med er av liknande upplevelser.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..