Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Affärer - seriousity required

Postat av MELLOWFACE den 24 Oktober 2011, 00:25
5 kommentarer · 36 träffar
Hej, Fragbite's ungdomar och oldschoolers.

Jag skall skriva en hel del, så ni måste tillåte mig att skriva på norsk, förstås.

Jeg har nå flyttet til Asia for å studere i fire år, og har dermed tid, mulighet og evnen til å flytte på ting, kan språket flytende og har lært meg alle logistikk-muligheter. Ikke minst er jeg veldig glad i kjøp og salg, og har hatt dette som deltidsjobb som student i Norge. Og eneste evnen jeg har er å være en ærlig person som opptrer på samme måte som jeg hadde ønsket en selger opptrådte mot meg, hjelpsom mot kunder og rask/presis med ordene når jeg skal svare på e-poster/tekstmeldinger/anrop.

Nå til saken;

Jeg ser ofte at folk på fragbite undrer over hva de skal bruke sine penger på, lurer på hvordan de skal tjene penger, ideer til å tjene penger - en ting skal alle vite, at alle må starte et sted for erfaringens skyld.

Som alle vet, så er Asias valuta - med unntak av Japan, Singapore, visse andre - betydelig mye svakere enn vår stolte skandinaviske valuta i SEK, NOK og DKK. Og ikke minst produseres det meste i Asia, og klart koster ting mindre der enn når den har vært igjennom masse logistikkrunder, postkontorer og innom masse hender før den når ut til kunden - ergo mindre profitt til siste ledd. Som nevnt tidligere er jeg veldig kjent, og har mye flere muligheter til å få tak i grossister enn mannen i gata. Jeg har også spart opp en del penger fra før jeg flyttet ned, kun for å investere i store kvantum for å fordele videre å selge ut til folk, som igjen selger videre for god profitt.

Enkel matematikk, ikke noe hokus pokus - ren, enkel business. Varer og penger skifter hender - en god deal er gjennomført, og alle parter er fornøyde. Men det er ikke hovedpoenget, hovedpoenget mitt er at BRA og SOLIDE varer - som har opphav fra Asia skal selges ut til det skandinaviske folk. Jeg har allerede avtalt og sendt ivei pakker til norske bekjente som allerede har begynt å selge saker.

Og dere som lurer på om jeg tror jeg har funnet opp hjulet på nytt (ordtak) - og skal importere fake t-shirts med EMPORIO ARMANI over hele brystet - så må jeg informere med et kontant NEI.

Jeg har funnet og kjøpt mengder med ting jeg ser mye potensiale i, og jeg har alle mine "kontakter" innenfor akkurat dette som jeg sender ut e-mails til så ofte jeg kan, med bilder, beskrivelse, priser og en mulig utpris i det landet de skal selge.

Som sagt - ikke noe hokus pokus, gjør jobben din, vær ærlig og bestemt på alt man gjør, legg ut annonser på tradera, blocket, QXL etc. - så bare svare på telefoner/mailer som det passer dere. Jeg har selv holdt på med det som student, og tjente veldig enkelt samme, og mye mer når jeg satte igang en campaign å ville selge mye og fort - og la ut på flere sider på èn gang og holdt styringen.

Og for å forsikre dere om at dette er win win; mitt mål er å få dere til å være fornøyde, dere tjener penger - jeg tjener penger, og håper at dere fortsetter å samarbeide med meg videre etter dette. God, skandinavisk folkeskikk.

Jeg vil ikke legge ut saker og ting her på fragbite, men om ni tar kontakt på meldinger så kan vi utveksle e-poster/facebook for kontakt og spørsmål.

Takk for meg. Håper jeg fremstilte dette på en oversiktlig og god måte.

mvh

Tobias
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..