1
Paranormal Activity 3 SPOILER
Postat av Stocktown den 21 Oktober 2011, 22:50
21 kommentarer · 249 träffar
Buh! Tja, då var man nyss och såg PA 3 på Heron City biografen i skhlm. Bästa av tre uppföljare måste jag säga, rekommenderar den starkt till dom som diggade 2:an och mot min förmodan någon som faktiskt tyckte 1:an var bra också.
4/5 tomtar får den ändå.
Ze spoiler discussion below..
Tycker det var fett brutalt när "Toby" lyfte ena flickan i håret, och fy fan vad slutet var nervkittlande imo. Enda gången jag ryckte till på riktigt var då.
Var dock lite meh med dom där jävla "häxorna" och det, förväntade mig något helt annat när han hade traskat runt hela villan och laddat upp för vad som gömde sig bakom dörren, men då blev man mindfucked av pensionärsmaffian istället.
Nåväl, bra film anyhoo.
Mvh
Yours truly,
slaughtane
4/5 tomtar får den ändå.
Ze spoiler discussion below..
Tycker det var fett brutalt när "Toby" lyfte ena flickan i håret, och fy fan vad slutet var nervkittlande imo. Enda gången jag ryckte till på riktigt var då.
Var dock lite meh med dom där jävla "häxorna" och det, förväntade mig något helt annat när han hade traskat runt hela villan och laddat upp för vad som gömde sig bakom dörren, men då blev man mindfucked av pensionärsmaffian istället.
Nåväl, bra film anyhoo.
Mvh
Yours truly,
slaughtane
Paranormal Activity 3
14 personer har röstat