Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vill bikta mig på fragbite.

Postat av MatteMetal den 21 Oktober 2011, 15:36
22 kommentarer · 379 träffar
Hejsan alla mina vänner, topic vart svår att komma på en som skulle kunna tänkas denna tråd.

Jag har som många vet spridit en hel del ilska på denna hemsidan. Jag har skrivit dumma kommentarer, GALET onödiga trådar samt trott och försökt inbilla mig själv att jag är känd här på sidan, vilket jag vet att jag inte är.

Jag ångrar att jag har skrivit såpass många trådar som jag har gjort och gjort denna hemsidan till ett sämre ställe genom att dryga.

Jag ber om ursäkt för detta och om jag på något sätt skulle kunna radera ut mina trådar och alla elaka kommentarer utan att radera kontot så skulle jag göra det direkt.

Jag har inte bara varit elak utan jag har hjälpt en hel del folk i nöd också, men det är bara en bråkdel.

Hoppas ni kan förlåta mig, om inte... så förstår jag. Nu ska jag börja bete mig som en riktigt sann fragbitare och rentvå mitt rykte!

OBS: Tanken är inte att ni ska veta vem jag är, för det är få som gör, men jag vill kunna släppa vad jag gjort ändå =(

Diskussion: Har ni någonsin ångrat något ni gjort på fragbite, ungefär som mig? Ni är välkomna att tala om det i denna tråd!
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..