Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Min skärm är flimrig

Postat av FS_Shark den 21 Oktober 2011, 11:55
0 kommentarer · 237 träffar
Hej FB!

Igår fungerade min dator helt perfekt, jag hade den på hela dagen (som jag alltid har när jag är hemma) och på kvällen när jag skulle stänga av den så svarade inte skärmen.

Jag prövade att stänga av och sätta på skärmen, men den blinkade bara mellan digital/analog - och kunde inte hitta någon frekvens.

Imorse när jag startade datorn så flimrade hela skärmen och jag blev tvungen att tvångsstänga av datorn. När jag sedan startade den så fungerade den helt ok.

Jag gick AFK och kollade på TV, när jag kom tillbaka till datorn så hade den hängt sig.

Sist jag hade det här problemet med analog/digital så var det nåt inne i datorn som var pajj, och dom på service-verkstaden bytt ut något. Jag vet inte om det kan vara samma problem igen, eller om någon av er känner igen det här?

Jag hoppas att jag inte behöver köpa en ny skärm/dator... Jag har inte den ekonomin just nu.

Kan det vara något löjligt, som t.ex. att skärmsläckaren inte får stå på för länge?

Uppskattar all hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..