Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fråga angående skadestånd.

Postat av Sniper den 19 Oktober 2011, 13:29
6 kommentarer · 199 träffar
God dag kära vänner! Jag har en liten fråga här bara, tänkte att någon utav er kanske kan vara till hjälp!

Jo det är så att jag för 2 veckor sen ansökte om att få ut lite skadeståndspengar. En summa på 20tkr. En vecka efter får jag ett brev där det står att jag ska skriva mer specifikt vad det är jag ska köpa för något.

Sagt och gjort, skickar in att jag ska köpa en ny säng/bäddsoffa, vinterkläder m.m.

Fick hem ett brev idag, där det står följande.

"Översänder godkänt uttagstillstånd från spärrat konto. Redovisning av inköpen ska ske med kvitton inom en månad"

Min fråga är då som så, är jag skyldig till att ta kvitto från alla mina köp? Eller är det bara för det jag skrivit att jag ska inhandla?

De kan väl inte kräva att jag ska ta kvitto på annat som möjligtvis kan behövas? Cigaretter, mat, badrumstillbehör, hygienartiklar etc etc. Kanske även vill använda en del av pengarna till underhållning, ska jag behöva redovisa allt det då också?

Om någon kan hjälpa, uppskattar jag det enormt.

Tack på förhand.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar