Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Illamående på morgnen?

Postat av Duktigaste den 19 Oktober 2011, 09:11
12 kommentarer · 238 träffar
Hej! Nu vet jag att ni inte är några doktorer men jag skulle uppskatta svar i vilket fall.

I fredagskväll så mådde jag smått illa under ett litet tag sen gick det över, tänkte inte mer på det. På lördagsmorgonen mådde jag halvt illa men ändå inte så att det besvärade mig. Samma sak på söndagen. I måndags mådde jag så dåligt på morgonen att jag tvingade mig själv att spy, då blev det bättre. Jag gick inte till skolan då jag trodde att jag var magsjuk. Framemot 10 tiden eller så blev det bättre och jag mådde bra fast jag kände att något inte var som det ska. Samma sak igår, fast jag spydde inte. Jag mådde bara dåligt på morgonen/förmiddagen. Var hemma då också. Kl 5 inatt vaknade jag av att jag mådde illa, gick på toa sen somnade jag om. Framemot 7-tiden då jag gick upp mådde jag riktigt illa, så åt en liten frukost men fick inte behålla den (spydde upp den).

Nu mår jag bättre bara 2 timmar senare och så här har det varit nu ända sedan i lördags. Vad fan kan det vara? Ska boka läkartid osv men frågar er om hjälp under tiden, tacksam för alla svar. Kan tillägga att jag är 15 bast och går i 9:an.

Tacksam för alla svar, peace. Och nej, jag känner mig inte stressad eller något och jag lever ett "sunt" liv med mycket träning och jag äter bra. Jag är inte överviktig och har aldrig haft några liknande problem med min mage förut.

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..