Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

oPXdPp - Slump?

Postat av petra54 den 18 Oktober 2011, 19:23
4 kommentarer · 307 träffar
Tja! idag så har sjukaste grejjerna hänt, ni får tro på det hur mycket ni vill & de som tror att jag mytar, sluta läsa Här.

Idag när jag kom till skolan så hade min klasskamrat skrivit oPxDpP på mitt skåp, sen så spelade jag ett LoLgame förrut där en snubbe hette typ oPxDpPPxD eller nåt; som skrev oPxDpP hela tiden i chatteN. och nu ska jag länka en grej till min polare & ska göra länken kort eftersom att de inte går o länka jättelånga grejjer i comment på vent & gör om den via Bit.Ly & länken blir "bit.ly/oPXdPp" Kan även tillägga att jag idag stod vid cykelstället & en polare sa hej till någon jag inte kände, sen fick jag bara en så jävla lustig känsla av att säga "spector" & när jag sa det började min polare undra varför jag sa spector, eftersom att hans polare (som han tidigare hejat till) heter det på LoL

bara lite random. Shit, vilken scary dag.. har ni varit med om något liknande? tror ni det var av slumP?

slump?

7 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..