Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad är fel på mig?

Postat av demonenlol den 17 Oktober 2011, 23:31
7 kommentarer · 125 träffar
Tjabba!

Tänkte att ni alla fragbite doktorer skulle få er något att bita i.

Förra veckan så sved det till nått så in i helvete när jag pissade så jag trodde jag skulle dö, inget mer med det.
Dagen efter gör det lika ont fast då pissar jag blod, sen dagen efter igen så gör det fortfarande ont, men inget blod iaf.

Jag bestämmer mig för att gå till läkaren.
Väl hos läkaren så får jag lämna urinprov, även detta utan blod. Enligt honom så hittade dom inga bakterier eller något, allt verkade vara i sin ordning men han sa att man skulle kunna ha någon bakterie i urinröret som man inte såg i urinen så jag fick en 9 dagars antibiotika kur utskriven.

Har käkat den i 8 dagar nu och visst har smärtan vid pissandet nästan gått bort men jag har ändå pissat blod vid ett tillfälle efter mitt läkarbesök.

Vad ska jag göra?
Är det vanligt att man liksom bara skickar hem någon med antibiotika även om man inte hittar något fel och sen bara skiter i det i princip?

Liksom bara, "äsh vi hittar inget fel på urinprovet men käka du lite antibiotika så ska du se att det går över"

Hade nämligen en bekant till mina föräldrar som hade liknande symptom och han hade en tumör i njuren, dock tror jag inte jag skulle ha det men det kanske kan vara njursten?

Tacksam för svar! :D

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..