Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator pajj, nätagg?

Postat av Johan.wilsoN den 17 Oktober 2011, 12:13
6 kommentarer · 32 träffar
Tja!

Nu i helgen satt jag vid datorn och då tappade jag mitt nyinköpta trådlösa tangentbord på golvet. Då slockna datorn. Jag tror det är en slump dock för har precis flyttat min dator till ett annat rum.

Och då måste problemet ha skapats. När jag öppnar datorn ser jag att en brun sladd har lossnat från sin kontakt. Kontakten som ger ström till grafikkortet. En gul sladd hade också lossnat från en annan kontakt. Jag fixade problemet.

Men det verkade inte ändra något. När jag tröck på startknappen lös den endast rött som de gjorde innan, de brukar lysa blått också. Datorn startar men skärmen får aldrig nån bild. Sen startar den om av sig självt men den repeterar inte detta. Utan den startar bara om en gång. Allting verkar snurra. Hdd fläktar cpu grafikkort osv. En konstig grejj jag märkte är att jag inte kan trycka ut cd läsarn, den verkar försöka men den kommer aldrig ut.

Jag antar att nätagget kan ha tagit stryk av att kablarna var lösa.

Coolermaster 620w

Tack för svar
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..