1
Moppe hjälp
Postat av flexxit den 15 Oktober 2011, 19:36
20 kommentarer · 333 träffar
Tja alla 30-slakare :P
Behöver lite hjälp om min moppe om vad som kan va felet :P
1. Bytte styre på moppen och då slutade blinkers att fungera??
2. Idag så körde jag ner för ett gupp och då slutade halvljuset fungera :s så måste köra med helljus.
3. När jag står vid ett rödljus ett tag så när jag ska åka hacar moppen fram i typ 5 sec och får inte upp farten men sen fungerar det :P
Så vad kan vara felen på dem här 3 sakerna?? Och hur ska jag göra för att åtgärda?
Som ni märker så är jag inte så moppekunnig utan bara har moppe för att åka :P vill att allt ska funka:P
Det är en speedfight 2 om det har ngt med saken att göra.
Uppskattar seriösa svar :P
ps. bjuder på stavfel:P
Edit , har fixxat halvljuset bara lampan som gått sönder :P
har gjort rent förgasaren så mopeden hackar nt lika mkt men hackar iaf , vi kollade lite o det kan vara att gasvajern är lite lång så ska försöka fixxa =)
kom gärna med tips om annat kan va fel::P
Och nu till blinkers , va fan e felet? har kollat så alla kablar sitter i och allt är kopplat rätt
men funkar iaf nt
Disk; prata om problemen och hur man ska göra , Om ni vill kan ni lägga upp en bild på eran moppe :P
Behöver lite hjälp om min moppe om vad som kan va felet :P
1. Bytte styre på moppen och då slutade blinkers att fungera??
2. Idag så körde jag ner för ett gupp och då slutade halvljuset fungera :s så måste köra med helljus.
3. När jag står vid ett rödljus ett tag så när jag ska åka hacar moppen fram i typ 5 sec och får inte upp farten men sen fungerar det :P
Så vad kan vara felen på dem här 3 sakerna?? Och hur ska jag göra för att åtgärda?
Som ni märker så är jag inte så moppekunnig utan bara har moppe för att åka :P vill att allt ska funka:P
Det är en speedfight 2 om det har ngt med saken att göra.
Uppskattar seriösa svar :P
ps. bjuder på stavfel:P
Edit , har fixxat halvljuset bara lampan som gått sönder :P
har gjort rent förgasaren så mopeden hackar nt lika mkt men hackar iaf , vi kollade lite o det kan vara att gasvajern är lite lång så ska försöka fixxa =)
kom gärna med tips om annat kan va fel::P
Och nu till blinkers , va fan e felet? har kollat så alla kablar sitter i och allt är kopplat rätt
men funkar iaf nt
Disk; prata om problemen och hur man ska göra , Om ni vill kan ni lägga upp en bild på eran moppe :P