Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internetcafé

Postat av blubbarn den 15 Oktober 2011, 11:36
7 kommentarer · 485 träffar
Hejsan grabbar och tjejer jag hade bara tänkt kolla intresse här bland dom Piteå bor som hänger på fragbite.se

Okej jag har börja se fler å fler kommuner starta upp statliga internetcafér samt fler privatcafér..... Varför har man inte börja se dessa trender komma hit till Piteå???.

Okej det bor kanske 46000 invånare i Piteå men herregud hälften av alla som bor i Piteå är CS eller HoN, narkomaner så jag slår vad på att det skulle gå runt om man öppnade ett internetcafé gode centralt lixom uti torget eller uti småstaden.

Samt att man minskar på sätt och vis legismen också, Och alla minderåriga som "leker gangster och festar" samt vandalismen.

Så tänk att ha ett internetcafé i piteå med omkring 50-100 datorer sticka ditt med lite vänner chilla spela och delta i någon Turnering och bara ha kul,

Okej vi har märkt att LAN har börja bli ett gode stort imperium här i Piteå vi kan ta NX-LAN,PX-LAN som exempel dom har väl ett lan 1-2 ggr per år det var omkring 300st på NXLAN nu i september och det var väl omkring 180st på PXLAN, (ööh jo dom gjorde en stor tabbe.. dom hade båda evengemangen på samma dag)

Så jag tror att detta Internetcafé iden skulle funka om någon bara skulle orka bry sig om detta, Ja jag vet att man ska ha pengar till att göra ett sådant projekt men man tycker väl att kommunen kan ställa upp och hjälpa om man ändå har en gode bra ide vad man kan göra bättre för Piteå kommun.

Tack för visat intresse att ni läste, bjuder på felstavningar och annat!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..