Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

laddade ur min upplåsta iPhone, problem

Postat av oskar_da_björn den 15 Oktober 2011, 11:29
5 kommentarer · 120 träffar
Tja! Så att jag köpte en begagnad iPhone 4 av en vän som var operatörslåst till Telenor, så jag gick till en random affär i Haningen där jag var den veckan och betalade 500kr så låste dom upp den, när jag fick tillbaks telefonen så sa mannen att jag helst skulle undvika att stänga av telefonen för då måste man göra en speciell grej, som han skrev ned på en liten post-it lapp, såhär skrev han:

"1. Godkänd
2. ring 112 för 2sek
3. Flygplansläge on
4. OK"
När jag sätter på den igen.
Hursomhelst, Godkänd menas att jag ska godkänna något, men finns inget att godkänna?? Så jag hoppade över det och ringde direkt till 112 två sekunder, satte på flight mode i ca 10sekunder sen stängde av, och då fungerade det igen jag kunde ta emot SMS osv, men sen ca 1 timme senare upptäckte jag att jag igen inte kunde ta emot sms! Och går inte att ringa till mig, vad ska jag göra? Använder Tele2.

Tack så hemskt mycket på förhand!

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..