Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Telia Internetproblem

Postat av rewztah4LAWL den 12 Oktober 2011, 22:37
4 kommentarer · 181 träffar
Hejsan alla där ute, tänkte bara fråga er som det är någon annan är jag där ute som har problem med Telias bredband.

- Köpte mitt Internet i slutet utav sommaren och det fungerade felfritt. Några månader senare började Internet lägga av utav sig själv var 5 minut ungefär. Tog 2 veckor innan problemet var löst.

- Nu så uppstod det ett nytt problem istället. Idag är det 2011-10-12 Allting igår fungerade felfritt. Idag runt 16-17 tiden slutade plötsligt Internet att fungera, Märker ingenting utav det när jag surfar på Internet. Men startar jag cs så var 30 sekund började det lagga pingen blir ostabil & det blir som jag får FPS dropp. Redan kollat igenom om det var något problem med min dator men det var det absolut inte. Utan felet ligger hos telia. Finns det någon annan där ute med ADSL som har problem med Nätverket?

Bjuder på felstavning och mycket annat, tack för mig!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..