Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator problem.

Postat av postmanMAT den 9 Oktober 2011, 14:34
0 kommentarer · 178 träffar
Hej fb, har ett dator problem. Beskrivs såhär;

"Hej
Har plockat ihop mitt system idag och lagt på Win7. Därefter lagt på div drivrutiner men inte rört något i Bios. Lagt på Microsoft essetial security, och kört en automatisk winuppdatering. Allt fungerade väldigt fint...

Sen skulle jag starta om och då skulle den (windows) installera en massa uppdateringar, 60 st). Därefter får jag inte ett blink ens från skärmen och de två LEDen för VGA och Boot device lyser elakt rött. För övrigt verkar den fungera, disken spinner, tangentbord och mus får stöm etc. Men jag ser inget.

Har provat att nolla CMOS och tom tagit ut batteriet en bra stund. Problemet kvarstår. Proavat annan kabel, anant uttag, VGA>Adapter, Annan skärm. Samma sak. Det står ju så fint i instruktionsboken att man enkelt identifierar felet och visst.... men sen då?"

Kopierad text från sweclockers, han hade inte fått nått svar därför försöker jag på fragbite.
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..