Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Amerikanska Polisen WTF..

Postat av Aeleksander den 9 Oktober 2011, 06:02
34 kommentarer · 227 träffar
Tjo hej fregbajt.

Vill dela med mig av en situation som 'a'gde rum igar (fredag), d'a'r jag k'a'nde mig or'a'ttvist behandlad..

Oki, var pa min high school's football game igar kv'a'll. Hade det ytterst trevligt och umgicks med mina v'a'nner, MEN. Helt pl'o'tsligt b'o'rjar en polis peka mot nagon i publiken, la inte mkt uppm'a'rksamhet till det utan jag var v'a'ldigt inne i matchen. Sen b'o'rjar polisen ga upp i l'a'ktaren och folk b'o'rjar s'a'ga saker som " oh, someones in trouble now". Sj'a'lvklart stannar han pa varan rad och b'o'rjar skrika at mitt hall, och jag pekar pa mig sj'a'lv och kollar pa honom som jag vart efterbliven.. och han nickar och ber mig komma till honom.

-DO YOU SPEAK ENGLISH SON!?
well ye

-Why did YOU throw a rock at me!?

haha come again?

WHY DID U THROW A ROCK AT ME?

sen fick jag prata vett med honom och f'o'klara att varfor skulle jag kasta en sten pa dig och vart skulle jag fa den ifran osv.. men han forsatte komma upp med efterblivna f'o'rklarningar..

Sen skrek hela student sektion "The Swede didin't do it!" Och han gick sin v'a'g..

VARF'O'R v'a'ljer han att accusa mig av alla studenter...?

Vad hade ni gjort i min situation?

Tycker ni polisen hade r'a'tt att plocka ut mig av alla?

OCH nej det var inte jag som kasta :P

Vem kasta?

68 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..