1
Halloween 2011!
Postat av GabriellexD den 8 Oktober 2011, 21:32
9 kommentarer · 203 träffar
Tjena allihopa! Eftersom Halloweenen är här snart så undrar lite över om ni här på fragbite ska på någon halloween fest kanske eller liknande? ska ni klä ut er till något speciellet kanske?
Något rolig dräkt/mask/utstyrsel som ni har köpt/ska köpa? :)
Favorit butik för roliga dräkter/utstyrsel?
Till saken nu.
Hade en Halloween fest förra året med mina närmaste, vart mycket lyckad halloween fest även om alla inte var så insatta med "klädseln" .
Hade även tänkt att ha en halloween fest det här året igen.
Har börja tänkt över på vad man kan vara för något skojigt under halloween. Och därför skulle jag vilja ha ERAN hjälp! Så ge gärna tips vad jag skulle kunna vara för något skojigt på halloween.
Några saker som är standard och tråkigt enligt mig är. Vampyr/Häxa/ Sig själv med lite blod osv, kommer inte på så mycket just nu.
EDIT: Jag funderar nästan på att göra eget i kartong en "Creeper" från minecraft. Kommer bli en utmaning både kul och billigt för plånboken.
Bild http://resource.mmgn.com/Galle ry/full/Mega-Creeper-Paper-Cra ft-1041428.jpg
NI får gärna länka bilder eller andra länkar SÅ LÄNGE NI HÅLLER ER TILL ÄMNET.
Ha en fortsatt trevlig fredags kväll!
Något rolig dräkt/mask/utstyrsel som ni har köpt/ska köpa? :)
Favorit butik för roliga dräkter/utstyrsel?
Till saken nu.
Hade en Halloween fest förra året med mina närmaste, vart mycket lyckad halloween fest även om alla inte var så insatta med "klädseln" .
Hade även tänkt att ha en halloween fest det här året igen.
Har börja tänkt över på vad man kan vara för något skojigt under halloween. Och därför skulle jag vilja ha ERAN hjälp! Så ge gärna tips vad jag skulle kunna vara för något skojigt på halloween.
Några saker som är standard och tråkigt enligt mig är. Vampyr/Häxa/ Sig själv med lite blod osv, kommer inte på så mycket just nu.
EDIT: Jag funderar nästan på att göra eget i kartong en "Creeper" från minecraft. Kommer bli en utmaning både kul och billigt för plånboken.
Bild http://resource.mmgn.com/Galle ry/full/Mega-Creeper-Paper-Cra ft-1041428.jpg
NI får gärna länka bilder eller andra länkar SÅ LÄNGE NI HÅLLER ER TILL ÄMNET.
Ha en fortsatt trevlig fredags kväll!
Vad betyder Halloweenen för dig?
27 personer har röstat