Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp med livet!

Postat av Firreboi den 5 Oktober 2011, 09:50
12 kommentarer · 283 träffar
Hejsan.
Jag har kört ner ansiktet i jorden och står helt still på livsfronten.. behöver vägledning! Jag gick 2 år på hotell och restaurang linjen men beslöt mig för att hoppa av i 2an pga att jag helt enkelt hatade skiten.
Nu i Augusti så flyttade jag till en annan stad för att testa på folkhögskola, vilket var det sämsta beslutet i hela mitt liv. IQ befriat, omoget och oskönt folk som gjorde så att skolan såg ut som en djurpark. Jag kan tillägga att dom flesta var över 20, vilket gjorde det ännu mer pinsamt med tanke på att jag hade förväntat mig en mogen och bra miljö. Hoppade så klart av den skiten också och nu sitter jag här utan sysselsättningar.
Är det nån som har varit i någon liknande sits? Om så, hur gick ni till väga och hur har det gått?
Behöver tips på hur jag ska gå till väga och vad som skulle kunna "styra" upp mitt liv.

TACK!
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..