Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni med linser, titta hit!

Postat av ary den 1 Oktober 2011, 15:18
17 kommentarer · 288 träffar
Hallå folket!

Jo så här ligger det till, jag söker efter linser till min farsa, och anledningen till att jag frågar er på fragbite är följande. Han har väldigt speciella ögon, med det menar jag att han kan inte ha vilka linser som helst. Han kan bara ha hårda linser som är väldigt svåra att få tag på eftersom att han har ögon som är lite "buktiga" som jag förstod det, att själva linsen på något sätt buktar ut. Jag tycker det är väldigt synd att han har så svårt att få tag på linser så han måste beställa från t.ex. andra länder. Han använder även sina linser mycket längre än vad man ska behöva eftersom att han har så svårt att få tag på nya. Han var även och kollade om han kunde göra en laseroperation nu för att slippa linserna men det visade sig att eftersom han hade så "speciella" ögon så gick inte detta.

Jag skriver alltså här på fragbite för jag undrar om någon av er har blivit nekade till laserbehandling, kanske för att ni har samma problem? Eller att ni har hört om liknande. Jag har googlat och sökt och försöka finna då jag trodde typ "De där hittar jag och brorsan på internet åt honom." Så han skulle slippa söka och söka. Men det visade sig vara mycket svårare än vad jag trodde, och det skulle verkligen vara riktigt roligt att överraska honom med att ha funnit ett ställe där man kan få tag i dessa linser.

Jag hoppas att någon förstår vad jag menar och jag hoppas på svar!

Tack så mycket!
Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..