Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

när man fattat beslut i livet!

Postat av forumsfrasse den 30 September 2011, 15:02
11 kommentarer · 197 träffar
Hej.
Alltid när jag ska fatta beslut är det lite knasigt.

Man har ju oftast två alternativ.
Jag känner oftast vad jag vill ganska fort. Tycker det är kul att vara lite spontan o chansa.
Allt är frid och fröjd och jag är nöjd. Det är oftast då det kommer, beslutångesten! Kan gå i djupa tankar ett par dagar och fundera kring mina två val. Tänker, analyserar så mycket att jag tillslut överväger att göra det andra valet. Kan låta löjligt, men jag mindfuckar mig själv totalt. Tillslut för att få tankarna och släppa tänkter jag, aja vafan nu när jag gått runt och tänkt och hittat flera nya fördelar med andra alternativet så testar jag väl det.

Men som 80% av alla tillfällen brukar mitt spontana val alltid vara rätt. Nu till fråga, hur kommer man ur detta tänkande? Kan vara fördel i vissa fall, men oftast är det bara till besvär! Speciellt när man tror att man e helt rätt i början!

Någon som känner igen sig? Hur bär ni er åt för att fatta beslut?

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..