Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

varför så självgod?

Postat av grapple den 29 September 2011, 23:30
13 kommentarer · 237 träffar
tjenare.

tycker det är ganska förvånande hur så många i vanliga livet, och i forum såsom fragbite m.m kan vara så självgoda?

Visst det är jätte bra att kunna stå för vad man tycker och tro på sig själv m.m, men vissa verkar ju helt insnöade i sin egna värld. Tror att dom är bäst i hela världen och ingen kan trampa på dom. Varför tar man inte allt med en nypa salt istället? Chillar på när någon kommer med ett påstående och diskuterar kring det lite lätt?

Antar att dessa personer växer upp med tiden och inser runt vuxen ålder att dom inte är så bäst, dock finns det undantag.

Översittare är så grymt patetiska, speciellt när dom tror att dom verkligen kan sätta sig på alla. Roliga är att, fast dom inser att dom hittat någon som sitter lite över dom, så ska som självklart ha rätt ändå. Ger sig inte. Men det syns ju lång väg att dom är förlorade vilket gör situationen ännu roligare. Brukar oftast skratta lite för mig själv, och tacka för segern sedan ger jag mig av. Känns som dessa personer är svåra att få jorden igen.

Hur hanterar dom?

kramar.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..