Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polaren satt mig i klistret

Postat av discomann1 den 28 September 2011, 11:38
9 kommentarer · 264 träffar
Tja Fragbite!

Precis innan sommarlovet så träffade jag en tjej (vi kan kalla henne Amanda). Jag blev nästan kär vid första ögonkastet och bestämde mig för att det där var en tjej jag skulle lägga ner tid på. Hon varken röker eller snusar, dricker inte särskilt ofta, sköter sin skola och spelar fotboll i både landslaget och som inhoppare i Dam-allsvenskan.

Själv är jag en liten snorunge, var ganska busig som liten och började tidigt måla graffiti och "racka" saker från affärer.. skolan har gått åt helvete och självklart har det skapat problem där hemma.. Dock så har jag växt upp men den här tjejen vet allt om mitt förflutna och hjälper mig verkligen för att bli en bätttre person, vilket jag anser att det verkar som att hon verkligen bryr sig om mig(?)

NU till det stora problemet..

För nån månad sedan så började vi bråka, det var ett rätt så stort bråk som egentligen inte var baserat på något vettigt.. Det slutade med att hon bad mig att aldrig höra av mig igen och hon sa att jag knappast kunde vänta mig ett samtal av henne heller..

Detta tog ett tag att smälta, hon som var så perfekt.. Ett tag så visste jag inte riktigt hur jag skulle göra, skulle jag låte det va eller skulle jag försöka smöra in mig på något sätt igen.

Då fick jag en underbar idé, jag var tillsammans med en av hennes kompisar för jätte många år sedan och vi har fortfarande jätte bra kontakt.. Så jag ringde henne och förklarade vad som hänt mellan mig och "Amanda" och hon sa att hon skulle lösa det:)

För ca en månad sedan fick jag detta sms:

Jag vet att du ser det här, och du behöver inte svara om du inte vill det, men hursomhelst tycker jag att det är svinjobbigt att det är som det är mellan oss, och jag skulle vilja prata med dig. Så svara gärna.

Jag bestämde mig för att prata med henne och se vad hon ville, och det slutade med att vi båda bad om ursäkt för att vi betett oss som två små 14 åringar..

Vi började att umgås mer och mer, men nu hade jag verkligen inte samma känslor för henne som jag hade förut, bryr mig inte lika mycket om vars hon ska längre.. får inte en grop i magen de gånger hon inte har tid att vara med mig osv.. Men på något sätt så känner jag mig ändå kär

(någon som har varit med om något liknande?)

Så jag undrar hur ska jag lyckas att få tillbaka mina känslor för henne? För jag vet att innerst inne finns dom där, men dom är bara rädd att bli lämnad av henne igen!

Bjuder på stavfel, dåligt val av styckeindelning, särskrivningar etc..

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..