Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjeeej! :D

Postat av ballzen den 27 September 2011, 22:36
11 kommentarer · 290 träffar
För er få, som kanske läst min förra tråd, så vet ni att jag har svårt att släppa en tjej, men ska försöka förtränga det med en annan.

En tjej som jag träffade i lördags, aldrig hört om henne innan, en kompis till en kompis!

Blond, typisk svensk tjej, ser väldigt bra ut, vad jag kommer ihåg, och facebook!

Jaja, jag snackade rätt mycket med henne den kvällen, men allt var rätt dimmigt, men kommer ihåg att vi inte gjorde nått mer än att snacka, och fick väll lite kramar när jag varit ifrån henne ett tag.

La till henne på facebook, och hon accepterade snabbt efteråt, och jag var lite ivrig med att skriva, och fick inget svar :(

Dock senare på dagen så skrev hon hej till mig och jag vi började snacka lite. När jag sedan skulle gå ut och träffa kompisar, så sa hon "hör gärna av dig 07-xx-xxx-xxx" så svarade jag, "du får gärna också skriva, 07-xx-xxx-xxx" fick inget sms, och vågade inte skriva föräns dagen efter, vi smsade lite, lite allmänt. Sen så var lixom konversationen slut.

Idag fick jag ett glatt sms där hon undrade hur jag mådde å jag blev asglad, men fick hålla mig lite ifrån att svara så hon iaf skulle tro att jag hade bättre för mig! hehe, klassiker...

Jaja, vi började skriva fjortishjärtan, hatar dem, men hon började, så jag hakade på!

Menmen, vet att det var tråkigt att läsa, tack till er som gjorde det! Jajaj, vad tycker ni att jag ska göra? Det är lite tidigt att fråga om vi ska träffas, men jag kanske ska slå en pling och prata med henne istället för att smsa?

Eller kanske jag ska be min kompis ta med henne på en fika eller nått :D

Jaja, ge förslag, asglad för första gången sen första dagen på sommarlovet typ! :D

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..