Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Twitch.tv kunniga titta hit!

Postat av Lill-Friitzzl den 27 September 2011, 16:29
5 kommentarer · 181 träffar
Hej är nu så att jag börjat streama, har kommit igång rätt bra faktiskt och jobbar ganska hårt att få till grafik/lag i streamen.

Men har ett problem, min stream har någon voice som skriker ut "trial" när jag drar på den.. Sjuuuukt irreterande och vet inte hur man får bort det.

Just därför jag vänder mig hit då jag ser ett x antal stream trådar om dagen och undrar om någon stött på samma problem. Hur löste ni det?

Kan ju tillägga att jag kollat instälningar på sidan samt hjälp avdelningen men inte funnit något.

Disk; Om du streama vilket spel skulle du streama då? Varför?

Själv streamar jag mestdels sc2 eftersom jag själv tycker det är jävligt intressant och roligt spel helt enkelt, händer alltid saker. Händer även att jag drar igång wow med streamen på och kör då allt från fl-arena.

Hoppas verkligen att någon kan hjälpa börjar få bryt på den där rösten... Tack på förhud fragbite!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..