Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

YouTube klipp sökes!

Postat av Puscifer den 26 September 2011, 13:44
8 kommentarer · 374 träffar
Tja, för 2-3 dagar sedan satt jag och slösurfade på YouTube. Jag lyssnade igenom lite olika musikklipp och råkade hamna på nån video där en blond tjej i 25-årsåldern sjöng. Bakom henne var det en snubbe i randig tröja som spelade gitarr.

Jag minns att jag fastnade för klippet eftersom hon som sjöng var extremt vacker och hade ett väldigt speciellt kroppsspråk. Hon kunde liknas vid en Disney-figur med sitt blonda hår och blåa ögon. På sätt och vis såg hon lite ut som Sarah Chalke (Dr. Elliot Reed från Scrubs)

Någon som kan hitta klippet åt mig? Jag tror de var ett par som hade flertalet videos uppladdat på sin profil.

Jag har försökt leta igenom min webhistorik, men Google Chrome suger vad gäller historik. (Man kan inte spåra ett sökord + datum samtidigt, utan måste välja ett av de enbart)

Halvt off-topic: Finns det någon addon som förbättrar Google Chromes webhistorik på något sätt, så man lättare kan hitta det man söker efter?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar