Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utefesten som spårade lite

Postat av hetsen den 26 September 2011, 09:26
10 kommentarer · 399 träffar
Detta handlar om mig och mina polare som endast skulle ut för att ha roligt men spårade ur lite!

Vi traskade glatt dit och jag var artig och hälsade på folk osv, vi lyssnade på musik och drack och hade allmänt trevligt. Jag som är lite halvlullig sätter mig vid en snubbe och börjar snacka, tillbaka får jag kommentaren "Vad i HELVETE gör du här?". Jag blev lite förvånad över vad jag gjort, jag har inte varit otrevlig eller något... Efter en stunds diskussion så framgick det!

"Vi har suttit här! 6 personer och lyssnat på ditt skitsnack!"

- Ja, men vad fan har jag gjort då?

"Du är antisemit! Sexist! Homofob! och rasist! Säger det dig något?"

- Ptja, inte så speciellt mycket då det där är saker jag inte ens visste om mig själv!

Ja, det hade tydligen lyssnat då jag hade kallat en nära kompis för blatte (han har inget emot det, vi är tighta osv). De hade även hört när jag kallade min polare för bög, samt att jag dragit lite "kvinnan i köket"-skämt.

Detta mina vänner uppskattades icke av dessa "PK/feminist/vänster"-folk. Helt plötsligt går även en snubbe fram till mig, jag vill inte vara otrevlig eller något men jag vet folk som skulle kunna bränna ner ditt hus. Eftersom jag själv har kontakter i en undre världen så kontrar jag med "Ja, och jag känner folk som skulle kunna döda din familj för rätt summa. Men jag förstår inte vad detta är för kukmätartävling.

Efter ett tag så sitter vi och diskuterar som normalt folk, en kille sitter och klämmer på en glasflaska eftersom han är så grymt irriterad på mig. Hade dock mina polare som backade upp mig. Diskussionen fortsatte och jag frågade det härliga gänget på "6 personer" (som i själva verkat bestod av 4) , vad jag hade sagt som var så kränkande. Ja, jag spelade dum, men bara för att testa dem. Nu var det så att INGEN av dom kunde upprepa det jag sagt! Jag trollade vidare, ja men eftersom jag är ny i denna kompiskrets så vill ni bara ha någon att kasta skit på.

- Eftersom ni inte kommer ihåg ETT ORD av vad jag sagt så kan ni ju inte blivit upprörda på riktigt? Ni ville bara ha någon att kasta skit på eller hur?

"Nej, vi är 6 pers som har lyssnat på ditt skit!"

- Ni är ju för i helvete inte 6 pers!

"Det hör inte till saken!"

- Ni som drog upp det...

Nu ser jag hur snubben med glasflaskan bara blir argare och argare, jag börjar lugna mig lite men min polare tar bort mig där ifrån och säger

"Jag vet vilka det där är, om han så mycket som rör dig så kör jag in honom med huvudet först i betongen"

Kände mig väldigt säker eftersom min polare är i storleken av en björn och äckligt stark. Snubben som laddade flaskan är lång, spinkig osv..

NU!

Folk började dra sig pga våran diskussion, jag kände mig dock jävligt taskig mot mina polare som istället för att festa så fick dom backa upp mig. Många som var där tyckte att allt bara var onödigt osv, men jag hade inte startat upploppet så att säga.

Jag drar mig ner mot stan eftersom några av mina polare skulle sova, ev. ligga. Nere på stan så träffar jag folk som var på festen men inte inblandade i diskussionen. Till min förvåning så stod de flesta på min sida, de visste också vilka de där dryga jävlarna var.

Vet att vi inte får diskutera politik och sånt skit på Fragbite men, varför ska det vara så jävla svårt för feminist, PK, afa, vänsterfolk att inte lägga sig i?

Hur kan man säga att man är "politiskt korrekt" när våld är deras lösning?

Som VANLIGT! Så bjuder man på ev. stavfel, samt felaktig meningsuppbyggnad! :)

Gjorde jag fel att skämta alldagligt?

19 personer har röstat

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..