Hallå fragbite! Kom hem från Thailand 20 augusti och sedan dess har jag fått handskas lite smått med förkylningen, hostade bara till en början men nu blir jag aldrig av med skiten.
I helgen blev det värre, vaknade mitt i natten av att jag svettades och jag hade feber, så nu känns det som att jag borde ta tag i detta rejält.
Jag käkar sjukt mycket apelsiner (c-vitamin) och tar även c-vitamintabletter, brukar dricka honungsvatten (för halsont) och sen knarkar jag alvedon.
Men jag tycker inget utav detta hjälper riktigt, känns som att mitt immunförsvara är riktigt dåligt just nu, har annars ett väldigt starkt immunförsvar. Så jag undrar vad jag ska ta mig till?
+fragsen (r60)
+motstånd
+musik
+dig
-fragibte
Antar att jag är jävligt random som inte hittar dem låtarna, men finns de någon snäll själ som vill lägga upp dem? : )
dålig kvalle
snygga/roliga frags
dålig/bra musik..
får dock intrycket av att du fuskar HEHE
like the movY al0t
Peace
Edit: 7/10
- Kvalla
- Intro
- outro
- Radar, text syns :D
+ Frags =)
OnT: ska se.
Detta är faen inte fusk bara en till Heaton!
9/10
#130 har det. Värdelös film imo + får jag en stark känsla av att du fuskar..
........
wASteOFTIME
+ för motståndet..
http://www.custodia.biz/Match. aspx?ID=18991
- r_detailtextures 1
- För lite effekter
- 100fps
- Musik
- Intro
- Outro
- Kvalle
- När du poppar consolen
- Inte så värst bra klippt
- Klippningen av musiken
- Rätt seg, långa dryga klipp
+ Frags
2/10
oj, nog den sämsta filmen jag sett och då såg jag knappt 3 av dom 14 minuter "cs-film" du slängt ihop.
tur är ju ändå att du inte la ner så mycket tid på den, för det gjorde du inte va?
aja cs och cs-film kanske inte är något för dig hoddi, lycka till med allt annat här i livet.
Ser ut som fusk ibland :S Om inte så var det bra :D
Någon som har soundtracket?
+Motståndet
-Sega klipp (skulle speedat lite)
-Inget in-gameljud
--Kvalitén
6/10
#173 skit ner dig
#169 tjaaaa!!!! mariestad <3 =)