Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Just denna kväll, vill jag vara 8 år...

Postat av LarzZone den 24 September 2011, 22:16
50 kommentarer · 223 träffar
God kväll alla förövare därute. Jag sitter här i min stillsamhet och lyssnar på dem låtar som jag en gång fallit för.

I detta tänkande just nu, helt ensam, ligger jag här i min soffa och funderar över tiden då man inte brydde sig om vad som hände i stort sett. Jag vill ha den känslan igen, jag vill kunna "leka"..igen. Jag är otroligt nöjd med allt som pågår runt mig, hur jag själv beter mig, men också dom i min omgivning. Dock, vill jag någon gång att alla släpper den nervositeten som finns i oss själva.

Kan vi inte bara släppa loss ikväll? kan vi inte bara..hur ska jag uttrycka mig enklare, vara som vi en gång var? Jag vill vara 8 år, jag vill kasta mig i all dem löv som finns ute, jag vill bara totalförvränga hela jorden med all min löv som jag själv samlat ihop. Visst känner ni likadant ibland? varför? ställer jag mig frågan ofta.

Förstår ni mitt budskap? vad jag vill komma fram till? ikväll är min flickvän ute på en middag med hennes väninnor. Jag vill göra något i våran lägenhet som kommer få henne att tappa hakan. Vad gjorde man egentligen i den unga åldern? ska jag bygga en koja o dra ut en madrass o sova här i vardagsrummet inatt och vänta in hennes reaktion till när hon kommer hem? Har ni några andra förslag? Jag vill leva om mitt liv igen, kanske finns det möjligheter och göra det ännu roligare? dela med er av era berättelser, ta er tid ni behöver! Bättre det än att bara krita ner något totalt onödigt, värdera ert liv istället och skriv ner det, det skulle jag uppskatta till tusen.

Tack så mycket på förhand allihopa, lev ditt egna liv, inte någon annans.

Update 1

Här kommer en oförskämt sen update på kojjan jag byggde till min flickvän innan hon kom hem.

Hon blev helt ifrån sig och bara stod i dörröppningen medans jag kikade ut ur öppningen. Vi båda drabbades av Peter Pankomplex och började hoppa runt på madrassen..vi log, ....vi skrattade högt i lägenheten.

Där fick jag, känna mig som 8 år igen..får gåshud, vilken känsla.

http://data.fuskbugg.se/skalma n02/fa29e6ef_min%20koja.jpg

Kommentera gärna
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..