1
MusProblem! :(
Postat av BlygkilleFastNe den 23 September 2011, 17:32
5 kommentarer · 284 träffar
Hejsan! Ja la upp en tidigare tråd men nu på senare tid kommit på vad det riktiga problemet är och undrar om ngn kan vara snäll och försöka åtgärdet det:
Jag har haft 2 möss inne i datorn, en dåligt, första microsoft musen och xai musen. innan hade jag bara xai och då fungerade alltig frid och fröd men nu känns dde som om inställningarna på 1.0 musen på ngt sätt har förtsöver till xai för den registerar inte när man drar snabbt, prövade att ta ut och köra med min gammla 3.0 men samma probs med den.
Ngn som vet va problemet är? Musen typ hackar eller något / mus acc eller nå weird shit
Inte xai/3.0as fel
Prövat allt typ: rinput, mouseifx, no force kommandorna bla bla
använder ja no force stängsmus accen av men regesterar inte när ja drar snabbt
I pollen ska de stå : t0 = t eller att t inte är lika med t0.
Jag har haft 2 möss inne i datorn, en dåligt, första microsoft musen och xai musen. innan hade jag bara xai och då fungerade alltig frid och fröd men nu känns dde som om inställningarna på 1.0 musen på ngt sätt har förtsöver till xai för den registerar inte när man drar snabbt, prövade att ta ut och köra med min gammla 3.0 men samma probs med den.
Ngn som vet va problemet är? Musen typ hackar eller något / mus acc eller nå weird shit
Inte xai/3.0as fel
Prövat allt typ: rinput, mouseifx, no force kommandorna bla bla
använder ja no force stängsmus accen av men regesterar inte när ja drar snabbt
I pollen ska de stå : t0 = t eller att t inte är lika med t0.
Vilket av påståenden är korrekta
2 personer har röstat