Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag har tagit tag i mitt liv!

Postat av Niklas Lindgren den 23 September 2011, 14:45
41 kommentarer · 192 träffar
Hejsan alla användare på Fragbite!

Jag är lycklig att meddela er att jag har suttit på ett behandlingshem för att jag varit våldsam och psykiskt instabil.
Under den tiden så läste jag en hel del om forna Grekland och följde den religiösa grekiska mytologin.
Jag är nu religiös, troende med andra ord och vänder om allting positivt.
Det finns alltid en förklaring till allting som händer, och det finns ingen idé att kämpa emot lidande och liknande, eftersom vi människor behöver omväxling ibland.
Njutning och glädje är visserligen bra, men människan behöver faktiskt omväxling ibland, vilket naturligtvis är bra när man insett innebörden.

Diskussioner:
Ni får gärna fråga mig här i tråden eller via PM om hur jag gått tillväga för att tagit tag i mitt liv och liknande.
Ni får gärna kritisera, fråga eller diskutera angående min religiösa tro och även mitt förflutna.

PS. Jag är absolut inte stolt över de brott jag begått och alla onda gärningar jag begått.
Jag har fått hjälp av diverse Gudar nu dock och jag är psykiskt stabil nu igen.

Tack!

Är du religiös?

119 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..