Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snattare på Netto

Postat av chipzocola den 23 September 2011, 02:28
11 kommentarer · 66 träffar
Hej Fragbajt.

Var på Netto förut och köpte pepsi o popcorn.
Det var en man i 40 års åldern framför mig vid kassan som hade endel saker, saker för drygt 400kr. Alltså en massa matvaror. You get it.

Hur som helst så lastade han på en jävla massa varor på bandet och byggde ett berg. Blev lite smått irriterad som vanligt på sådana folk. Sedan när kassörskan hade det jätte stressigt med en massa varor så passade han på att trycka i en massa jävla tuggumipaket som var nära kassan

Kassörskan märkte ju ingenting men jag gjorde, så jag sa till han lite halvhögt "Hörru, sådär kan du inte göra"

Då reagerade både han och kassörskan och han kastade hela jävla näven med tuggimi på mig och sprang.

Sen så ville kassörskan ha betalt för alla varor som han hade lastat upp men inte tagit men, jag sa att det var hans och inte mina. Hon nekade hela tiden och tvingade mig betala 417kr för en massa varor som jag inte ville ha... Fick förövrigt inte köpt min pepsi och popcorn.

Sedan när jag gick ut med hans varor som jag hade betalt för tänkte jag att jag kan väll bara fylla på mitt kylskåp med dessa varor som jag tvingats köpa

Då kommer mannen springades och tar mina matkassar och drar, jag hinner inte göra något då jag tappar min plånbok och mobil etc.

Nu är jag hemma 417kr fattigare och utan pepsi och popcorn

Vad skulle ni ha gjort i min situation?

Bjuder på stavfel
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..