Tjena fragbite,
Idag efter skolan drog jag till stan med några polare för att chilla och kolla på kläder, sen när vi börjar röra oss mot stationen för att jag skulle hem så kommer en pundare fram till oss och börjar babbla en massa och vi pratar om himmel och jord, en stund efter kommer det 2 civilare (såg det på avstånd, dom tror ju verkligen själva att dom är diskreta......)
Jag står kvar för att inte göra situationen konstigare än vad den var, väl när civilaren kom dit så tog dom tag i pundaren för han var på span osv, jag och mina polare började traska iväg för att komma därifrån.
Då skriker civilarna att vi ska stanna och sagt som gjort stannar vi och vi får ge namn, personummer, vart vi bor osv. Alla vi gav rätt uppgifter och sedan undrar dom vad vi gjorde med han osv.
Nu till frågan, kommer jag få någon skit för detta?
Te.x kommer det stå i mitt register? Eller kommer det bli något samtal hem till mig till föräldrana etc?
Jag själv tror inte det men vill endå vara säker!
Mvh
GLHF i livet du är körd.
Nej, vad fan tror du? Det finns ingen anledning för polisen att ringa till dina föräldrar p.g.a. en rutinkontroll och även om dom hade gjort det så vad hade varit det värsta som hade kunnat hända?
#2 hehe.
#3 Förstår jag med!
#4 Tänkte mer som att poliserna trodde att vi umgicks med han och vi kanske köpte droger eller itne fan vet jag?!
Klart som fan ni kommer åka ditt? Ni snackade med en knarkare som tänkte langa till er, ni kommer få livstid fängelse MINST om inte elektriska stolen!
Eller va? Aha, ne skoja! Inget kommer hända.. Eller?;P
Efter som dom nu har sett er i samma umgänge som den här personen som hade span på sig kommer dom självklart hålla span på er ett tag nu.
Håll er i skinnet ett tag och lev normalt så händer inget :)