1
Polisen..
Postat av Brolk den 21 September 2011, 18:05
51 kommentarer · 241 träffar
INFORMATION OM moppen: Rieju RRX-07 Trimmad!
Tjenare åkte en bra bit idag på moppen och sedan när jag skall hem åker jag igenom staden "Ludvika" Skit mycket bilar där
Note: Moppen gör 80km/h och är halv pluggad låter som fan
Då möter jag polisen han vevar ner rutan lite och kollar på mig då ligger jag i ca 10 km/h var massa bilar framför och bakom mig så dem kunde ej stoppa mig.
Jag blåser igenom hela staden i ca 40 km/h och när jag ska svänga av vid en minder väg så möter jag polisen!
Dem drar på blå ljus och jag svänger in för det är ingen idé att sticka när moppen gör 80 och dem gör 200..
Jag stänger av moppen direkt så dem inte skall höra hur den låter när den bara står stilla.
Polisen kommer fram till mig och säger
Polis " Tjenare ... får vi se lite förarbevis?"
jag " Uuhh... mhm okej då det får ni väl"
Polis " är det din moppe?"
jag " Njea... eller joo.. min farsa äger moppen men jag kör den som det brukar vara"
Polis " Okej.. vet du varför vi stoppa dig?"
jag "Njea.. nej jag vet inte"
Polis " Moppen låter ganska högt va?"
Då tänker jag TESTA INTE moppen
Jag " Njea.. asså den låter lite högre än vad dem får men jag har en läcka i avgassystemet därför det låter högt.."
Polis : "Han kollar på moppen lite och säger sedan " Aja.. Då ska vi inte störa dig mer Hejdå"
jag " Ehh.. aja.. Hejdå!"
Låter dem sticka innan jag startar min moppen.
Kanske inte "jätte" intressant men vill bara dela med mig av den hör upplevelsen..
Disk: Poliser är shyssta om man är shysst tillbaka?
(vet ej hur man stavar "Shyssta schyssta kanske ähh..)
Tjenare åkte en bra bit idag på moppen och sedan när jag skall hem åker jag igenom staden "Ludvika" Skit mycket bilar där
Note: Moppen gör 80km/h och är halv pluggad låter som fan
Då möter jag polisen han vevar ner rutan lite och kollar på mig då ligger jag i ca 10 km/h var massa bilar framför och bakom mig så dem kunde ej stoppa mig.
Jag blåser igenom hela staden i ca 40 km/h och när jag ska svänga av vid en minder väg så möter jag polisen!
Dem drar på blå ljus och jag svänger in för det är ingen idé att sticka när moppen gör 80 och dem gör 200..
Jag stänger av moppen direkt så dem inte skall höra hur den låter när den bara står stilla.
Polisen kommer fram till mig och säger
Polis " Tjenare ... får vi se lite förarbevis?"
jag " Uuhh... mhm okej då det får ni väl"
Polis " är det din moppe?"
jag " Njea... eller joo.. min farsa äger moppen men jag kör den som det brukar vara"
Polis " Okej.. vet du varför vi stoppa dig?"
jag "Njea.. nej jag vet inte"
Polis " Moppen låter ganska högt va?"
Då tänker jag TESTA INTE moppen
Jag " Njea.. asså den låter lite högre än vad dem får men jag har en läcka i avgassystemet därför det låter högt.."
Polis : "Han kollar på moppen lite och säger sedan " Aja.. Då ska vi inte störa dig mer Hejdå"
jag " Ehh.. aja.. Hejdå!"
Låter dem sticka innan jag startar min moppen.
Kanske inte "jätte" intressant men vill bara dela med mig av den hör upplevelsen..
Disk: Poliser är shyssta om man är shysst tillbaka?
(vet ej hur man stavar "Shyssta schyssta kanske ähh..)
Polisen kan vara schyssta?
164 personer har röstat