Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vågar jag snagga håret?

Postat av luuwke den 20 September 2011, 23:44
15 kommentarer · 3 576 träffar
Hellue fragbite.

Ska fatta mig så absolut kort som möjligt. Jag har jämt varit killen som spenderat massa tid på morgonen på att fixa håret men har nu tröttnat oerhört mycket på detta och vill ha en enkel frisyr.

Tanken slog mig att jag skulle raka av håret, men på en del ser det verkligen jättefult ut och vissa passar in helt perfekt i det?

Vad jag har sett och själv lagt märke till är att smala/inte så stora personer lätt kan passa i in snaggat men när dom halv chipsade kropparna bara ser allmänt "runda" ut i ansiktet och lökiga..

Lite info, endast för att ni själva kan ge det en ärlig chans att försöka bedömma om jag kan passa in någorlunda som rakad.

Jag har väldigt stor kroppsbyggnad, inte tjock utan väldigt vältränad(2år gym), 18 år, stabil skäggväxt som jag oftast rakar med trimmer så har alltid lite stubb.

Antagligen kommer en del svara "Prova så får du se". Meningen med denna tråden är enbart att se ifall någon av er har varit i samma situation samt vad era resultat blev, eller om ni har funderingar på hur det kan bli för mig.

Danke !

Ska jag ?

80 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..