Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

1års firande, Present till Gf?

Postat av Blastox den 20 September 2011, 21:39
8 kommentarer · 158 träffar
Tjena fellow fragbiters! Nu är det dax att faktiskt köpa något till min flickvän, mitt längsta förhållande och eftersom det är en vettig tjej man äntligen hittat så funderar jag på hur ja ska lägga upp det hela.

Behöver lite tips på ideér, handlingar så som middag och liknande är inte vad som är problemet, utan det ska vara något matrial, har skummat igenom vissa andra trådar här och allt verkar vara ganska basic.

En ide är att köpa en sån där "Clone-A-Willy" för tillfällen då hon och jag inte kan ses, lite intressant då jag aldrig faktiskt haft en sådan tanke tidigare lol...

Är det någon fber här som testat grejen? är lite nojjig över de där med att stoppa snoppen i varm silikon eller vafasen det nu är.

Jag har svårt att hålla mig för garv då jag får fram en bild i skallen där jag och tjejen har en romantisk kväll som senare slutar med att jag ger henne en hemmagjord dildo så att förfina min ide lite så kan jag behöva tips på den fronten också!

Vad tycker ni om min ide på present? Finns det annat jag kan fixa till henne? tipsa tipsa tipsa!! plz!

Mvh Blastox

Har du använt Clone-A-Willy?

14 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar